Tuesday, July 26, 2011

Pärnu piknik 22. juulil



Reedet ma ootasin. Juba mitu nädalat. Plaan oli Steffanisse sööma minna. Mmmm, hea koht. Sealsed salatid on mõnusalt suured ja head. Pizzadest me ei parem ei räägigi :D
Kell 15:30 tulid S. ja I. meile järgi ja sõit võis alata. Oi kui mõnus oli konditsioneeriga autos olla :D Jumalik.
Sõit läks kiirelt, kuna esimene tunnike kadus sellele, et kõik üritasid valida, millist pizzat tellida. Nimelt olin ma enne menüüd välja printinud, kuna otsustasime pizzad ette ära tellida, et mitte laudade järjekorras seista ja siis veel näljastena pizzasid oodata.
Lõpuks saime otsustatud ja tellisin pizzad ära. Aga me olime ikka nii näljased, et hakkasime S. tehtud napoleoni kooki sööma :D Esimese korra kohta oli väga hea kook. Kohati veidi kõva, mistõttu E. murdis oma kahvlilt ühe haru ära ja seda haru me ei suutnud enam leida. Väike kahtlus jäi, et äkki E. neelas selle alla aga ma ikka ei usu seda. See oli ikkagi liiga pikk, et niisama alla neelata :p
Pärnusse jõudnud käisime Selverist läbi ja ostsime loomulikult Printsessi shampuse :D ja topsid. Ükski piknik pole õige, kui pole seda shampust!
Steffanis pidin kahjuks 15 minutit ootama, et keegi mind teenindaks. Jube. Aga lõpuks saime oma pizzad kätte ja ma sain isegi pizzakaardi. Siis on põhjust tagasi minna. Ainult 5 pizzat veel ja saan ühe tasuta :D
Võtsime oma kuumad pizzad ja läksime parki betoonlaudade juurde. Männid, pizzad, shampus ja hea seltskond. Jube mõnus. Istusime seal mingi kolm tundi. Oleks isegi kauem olnud aga peale tööd oled ikka väsinud.
Enne kodu poole sõitmist käisime Maximast läbi kuna S. tahtis ühte konkreetset teed, mida ta pole mujal müügil näinud. Kahjuks seda teed polnud. Aga kuna oli mingisugune soodukas, siis ma ostsin ühe valge tee mangoga ja siis mingi lootuse tee. Mangoga tee on küll jube hea :)
Kodusõit möödus uniselt kuid toredasti. Poolel teel sõitis venna ka vastu :p
Aga laupäeval sain jälle pizzat süüa. Sest järgi jäi ju :D

No comments: