Tuesday, June 30, 2009

Kui ma vaid saaks läheksin homme kinno. Oeh. Aga ei, ma pean sugulase sünnipäevale minema. Vanaemaga oli isegi väike tüli. No andke andeks, kui ma ei taha, et mu autos on inimene, keda ma ei salli. Kes on mu auto kallal vägivalda kasutanud. Milleks mulle stressi vaja? Aga ei, ta ei mõista. Ma tean, et homme on ikka nii, et mina olen see, kes peab kannatama ja vedama ebameeldivat inimest. Ma ei taha sinna üldse minna. Ja veel peale tööd, kui ma olen väsinud. Ei, aitäh.

Tööl oli fun. Sain liitrises koguses ülestöötlust teha :D Kui paarikümnest milliliitrist liitri peale minna, siis on päris fun küll. Koju jõudsin päris varakult. Jalutasin veidi päikese käes ja siis vajusin magama. Ma ei mäleta isegi, mida ma vennale sonisin. Väsimus lihtsalt niidab jalust.

No comments: