Wednesday, June 24, 2009

Kuidas jaanipäev kokku võtta?

Kuidas jaanipäev kokku võtta? Ühe lausega seda kohe kindlasti ei saa teha. Aga oli palju koristamist ja kokkamist (muffinid ja quiche). Päeval mängiti jalgpalli, noored vs vanad. Noored võitsid 9-5. Täitsa tore mäng oli. Seekord ma nii palju oma fotokaga ei klõbistanud, kuna noh, enesetunne polnud haiguse pärast kõige parem. Enne mängu käisime sõbrannaga sõbrannale sünnipäeva kinki otsimas, leidsime ka. Tahtsime siis sõbrannale üllatust teha, minna lillede, kingi ja muffiniga (tordi asemel), millel põles küünal, sõbranna juurde, aga naine tuli minu juurde. Õnneks ma aknast nägi ta tulekut ja siis ma teesklesin, et pole kodus :D Ja siis kui ta oli läinud saime lapsepõlve meenutada- joosta ja luurata, et sünnipäevalapsele vahele ei jääks. Lõpuks saime sõbranna juurest kingi kätte ja otsisime sünnipäevalapse ka üles. Tore oli :)
Siis ootasin oma ravimit. Ravim kohal tegin kokteilid ja ütleme nii, et keegi vist ei julge minu kokteile enam juua, kuna kõik, kes seda jõid, muutusid emotsionaalseks. Tõsiselt. See oli väga imelik. Isegi mu vanaema. Ta õnneks arvas, et see on mahl, imelik mahl :D. Aga mitu inimest ma oma kokteiliga maha niitsin? Vist tuleb viis inimest ära. Ma vist ei julge enam isegi seda juua. Väga sürr. Või oli siis midagi õhus, aga siiski, enamasti need inimesed, kes jõid mu kokteili.
Õhtul sai platsil sumokostüümides maadelda. Mina vs sünnipäevalaps, võitsin :D No ma ju võtan selliseid asju tõsiselt- huulel isegi verevalum :D Ja tänu Pekile, kes mind nii armsalt vastu maad lükkas, sain ka peapõrutuse. Neil kiivritel pole mitte mingit otstarvet, ei aidanud kuidagi.
Üldiselt oli vist tore õhtu. Ma ei teagi. Ühe inimese suutsin oma pika telefonikõnega ära tüüdata, aga vahest ju võib :)

No comments: