Sunday, June 28, 2009

Nv

Eile siiski käisin sugulase ärasaatmis peol, nimelt läheb noormees sõjaväkke mehistuma. Edu ja jaksu talle seal :)Muidu ma poleks sinna läinud aga kuna S (sugulane) helistas, siis ikka läksin. Mängisin veidi grillmeistrit ja nutsin suitsu sees. Väga emotsionaalne pidu oli :D Poole kümne aeg lahkusime S-ga peolt ja läksime Mäkki, me lihtsalt tahtsime midagi muud, seega jäätisekokteilid ja vigurkartulid (kuhu kadusid mundris kartulid :S ). Ja siis läksime tema poole. Istusime, jutustasime, jõin teed, veidi unelesin ja siis telefon aina helises- vend ootas mind koju, kuna tal oli bensiinijaamast ühtteist vaja. Seega jõudsin pool 1 koju :D
Täna nägin imelikke unenägusid ja tukkus kaua. Päeval niitsime vikatiga(!) vennaga muru (ok, tema niitis ja mina riisusin), peale mida läksin randa. Päris palju rahvast oli rannas, pole ka imeks panna. Aga ma siiski pole rahvastatud ranna inimene. Kaks tunnikest olime seal ja siis koju. Korrastasin veidi autot ka. See hein, mis mul seal laiali läks, ajas mind hulluks. Ja käisin ka surnuaias lilli kastmas. Päris produktiivne päev. Ja uni on ka mõnus, aga tahan siiski veidi telekat vaadata :D
Homme tööle. Päris hirmus päev pidi tulema. Eks näis. Tegelt ma tean, et hirmus hakkab olema aga eks elab üle :D

No comments: