Wednesday, June 17, 2009

Täna oli pingeline päev. Vb mitte pingeline, kuid tegusam kui viimased kaks päeva. Hommik algas veesõjaga- termostaadil hakkas igav ja lõi vooliku välja. Vb tahtis ta tõmbekapi alust pesta. Igastahes sai see puhtaks :D. Siis ikkagi otsustati mulle väiksem termostaat tuua. Sain. Töötas. Ja panin reaktsiooni käima. Sain isegi ühe proovi ära võetud ja siis pidin ülikooli jooksma, et ettekandeks valmistuda. Tuli välja, et mu OpenOffice linkis pildid mu koduarvutist ja need siis ei jäänud powerpointi esitlusse, seega pidin kiirelt ettekannet muutma ja ChemSketc-s joonistama. Redigeerimine jätkus audikas. Lõpuks sain isegi valmis. Tänu reaktsioonivõrrandite puudumisele (ma võtsin oma asjad tabelitega kokku ja noh, vaatasin asju aint ühest küljest)ei saanud nad mind norida ja oma küsimustega piinata. Vot seda ma kartsin. Aga kohati, on küsimustega selline lugu, et sa ei saa aru, mida nad sust tahavad :D siis on eriti hea lolli näoga otsa vaadata. Igastahes kooliga on nüüd selleks suveks kõik. Kuigi ma tahaks veel laborisse minna ja paari asja oma protokollivihikus redigeerida. Kunagi leian selle aja.

No comments: