Tuesday, August 25, 2009

Eelmine nädal on läbi ja jube mõnus on hommikul kaua magada ja mitte tööle minna. Seda mõnu on veel nädalakese ja siis hakkab kool ning pean välja uurima, millal jõuan tööl ka käia.
Igastahes nädala lõpp oli tihe. Reedel sai kursapeol/sünnal käidud. Mõnus pikk sõit. Ja ma tõsiselt pole enne pidanud kesklinnast läbi sõitma, nüüd olin sunnitud :D Õnneks siis pole hullu, kui sul on linna tundvad inimesed kõrval. Jalakäijana ma tunnen ikka kesklinna paremini kui autojuhina :D Õnneks jõudsime tervena tagasi.
Läsnas vaatasime etendust "Uljas neitsi". Kivirähk oskab kirjutada. Külateatri kohta oli väga hea tase! Mulle väga meeldis. Oli kohti, kus võis kõht kõveras naerda, mõnus :)
Kursapeolt koju tulnud andsin oma jänkule süüa ja läksime sõbrannaga Tallinna, et võtta peale inimene, kelle juurde Tartu me läksime :D Mäo statoilis tegime peatuse ja ma ütlen, et ega igapäev sa ei kuule, kuidas Tõnis Mägi laulab "..olen tiigrikutsu ja ma ei karda kedagi.." :D Tartus käisime kaubamajas :D ja Genklubis. Kahjuks oli see filmimuusika igavavõitu. On ka paremat valikut aga seekord seda ei kuulnud :( Kuid esinejad olid head. Oeh, ma ei mäleta, mis nende nimi oli. Aga ei, noored näitlejatudengid laulsid rahvalaule ja hästi :) Ja zavoodi minnes küsiti dokumente :D sõbrannaga läbisime kontrolli aga teistel polnud dokumente kaasas :D Njaa, seega jäi minemata.
Kodu poole sõites tundus Mäo ikka kohutavalt kaugel, nimelt tahtsime statoilist hotdogi, aga mõtlesime, et Mäeküla pubi on parem valik ja oi, millise juustušnitsli me saime, kohutavalt suur oli teine. Tund aega sõime seal. Mõnus, meenutasime veidi ka seda aega kui me esimest korda sinna sattusime. Aga samasse lauda ei istunud :D Lõpuks jõudsime ka koju ja mina läksin kohe magama ära :D
Kahjuks polnud Tartu just see mida lootsime ja ka ajast jäi väheks, kuid aasta korragi peab sinna sattuma :)

No comments: