Tuesday, August 18, 2009

Tööst ja koosolekust

Kaks viimast tööpäeva ja siis on kõõõõõik, noh, nädalaks ajaks kõik, sest koos kooliga hakkab jälle ju koolilaboris töö pihta :D
Viimased päevad olen "kontoritööl", kirjutan aruannet. Eile jamasin terve päev tabelite ja graafikutega. Peale viiteteist graafikut läks mul lugemine sassi. Ma sain eile peaaegu aruande valmis, aga imede imet, õhtul lausa ajati töö juurest ära (kolleegi sünnipäevale mindi) ja mul jäi paar väikest asja tegemata. Ma muidugi ei saanud eile sünnipäevale minna kuna õhtul oli koosolek, mis oli väga informatiivne. Kõige vajalikum info mis ma sain käis TTÜ parkimise kohta. Nimelt kohe kooli alguses ei lähe parkimine tasuliseks aga see ei jää tulemata. Novembrist pidi tasuline juba olema. Samuti pidi uus raamatukogu novembris avanema. Raamatuid saab muidugi juba varem, ma ei tea veel kust :D Majandus ja haldusmaja avatakse 31.augustil (oli vist nii), tähtsad tegelased pidid kohal olema.
Ma pean nüüd tööle tõttam ja homseks teen töö juurde muffineid :)

No comments: