Wednesday, August 19, 2009

(Viimane) tööpäev

Hommikul söödi muffinid päris ruttu ära :D Juhuuuu ja mustikamuffinid läksid kõige rutem ära :D Noh, tore kui inimestele maistses :)
Tööl sain vähem tehtud kui plaanitud. Filtrimisest (mida ma teen juba 4 h) pole kaugemale jõudnud ja ei jõua ka. Muidu oleks vaja veel ekstraheerida, kuivatada, filtrida ja kontsentreerida. No jah, jääb teisele inimesele teha :D
Kohati on kahju siit ära minna aga ma juba ootan väikest puhkust. Kuid see ei alga täna, kuna kell 17 on koosolek ja siis ruttu koju, et mehhaanik saaks mu auto üle vaadata. Jumal tänatud, et ta on tagasi :D Ja tõsiselt, ma ei talu enam neid autojamasid. Varsti ma olen ise juba automehhaanik valmis. Eks näis,kas on midagi viga või on lihtsalt andurite viga. Üldse, tahaks uut autot :D siis lihtsam, kuid siis teised mured. Autohooldus maksab nagunii ju :D Njaa, igal asjal on kaks tahku.
Ma tagasi tõmbekapi taha ja surgin oma filtri kallal.

No comments: