Friday, August 14, 2009

Oeh, Aga mulle meeldivad komad,

Mul juba üleeilsest saati pole hea tuju olnud. Üleeile algas siis interneti jama, mida üritasime kella üheni öösel lahendada. Asjatult. Seega öösel ma eriti magada ei saanud ning seetõttu oli hommik väga raske. Tööl pidin 11 tabelit ja graafikut tegema. Ja ma ei teadnud, et kui sul on komakohad, siis sa ei tohi koma kasutada vaid peab punkti kasutama. Vb olen lihtsalt blondiin. Aga jah, selle asja avastasin alles peale lõunat, kuid suure peavaluga sain asja tehtud.
Siis suundusin Roccasse, kus otsisime kursaõega kursaõele kinki. Kahjuks pean tõdema, et see pikk poe peal jalutamine ei olnud lõbus, väsimus ja kõik. Muidu oli tore.
Kodus peavalu suurenes. Ja ma sain alles keskööl voodisse ning kell kuus hommikul äratas mu truu jänes mind muidugi ülesse ja nii iga viie minuti tagant. Mitte mingi valemiga ei lase ta mul korralikult magada enam. Varsti võtan tal munad maha, jah, vot nii palju ma armastan korralikku und. Ning hommikul, tahtsin maja eest välja tagurdada ja muidugi naabri koer istub keset teed ja ei liiguta ennast. Ma oleks tahtnud psühhoks ära muutuda aga kõigil olid aknad lahti, nii et ma talitsesin ennast. Koera õnneks mahtusin ma imekombel teisest kohast välja.
Lihtsalt ei ole minu nädal. Ei see, ega järgmine, sest see nädal on ainult üks puhkepäev (laup-ti on ju tore tööd teha) ja järgmine nädal on igast üritused, asjaajamised ja reisimised(?). Liiga palju. Ja varsti ongi kool käes ka. Kas ma üldse jõuan puhata?

No comments: