Monday, August 31, 2009

Vahekokkuvõte

Mis siis vahepeal toimunud on?
No purjetamine jäi reedel ära kuna tuul oli liiga vaikne. Täielik ebaõnnestumine ja nüüd ürita jälle leida aega, mis kõigile sobiks :S Ja eks lõpuks on merel veel külmem ka. Tegelt mulle meeldib meri aga mulle ei meeldi paadi või muu sõidukiga merel olla. Jään kergelt merehaigeks :D ja see pole ju meeldiv.
Aga neljapäeval käisin inimestega Väärituid Tõpraid vaatamas ja krdima hea oli! Järjekordne Tarantino film ja mulle meeldis. Väga värskendav oli näha sellist julmust :D Kordagi ei läinud silmad kinni. Üritasin mitte ühtegi hetke maha magada. Aga ei, mulle meeldis ja sobis see film :) Kellele meeldib vägivald ja veri, skalpimine ja kättemaks, siis palun, minge vaadake ;)
Nv oli rahulik, nautisin vabu päevi. Ja täna algas kool ja ma suutsin esimese harjutustunni kell 8 "maha magada", nimelt ma polnud tunniplaani muutust märganud :D Õnneks polnud hullu ja sain kogu vajaliku info kätte. Aga muidu oli veider koolis olla ning jällegi pole seda kannatust, et poolteist tundi järjest ühe koha peal istuda :D Peab jälle ära harjuma.

No comments: