Tuesday, June 21, 2011

Endiselt elan hektilise graafiku järgi :D Eile peale tööd oli väike piljard, mida ma mängisin vist viiendat korda :D Siis jõudsin õhtul vihma saatel koju.
Täna töö juures oli fun juba selle pärast, et ma kuulsin kuidas väljas müristab. Sadu ma muidugi ei näe, kuna mul on vaade siseaatriumile aga need kärgatused olid nii mõnusad :D Tööpäeva lõpus sain ma ka endale uue vana arvuti. Ehk siis minu jaoks uus arvuti kuid tegelt on see aaaastaid vana :D Aga parem kui mu praegune. Sellel on ka windows 7 ja office 2010 peal. Neid ma pole muidugi kasutanud ja ma olen õnnelik, et ma just enne sain oma tabelid ja valemid excel 2007-s tehtud :D Eks ma homme nende paari tunni jooksul hakkan uut operatsiooni süsteemi tundma õppima :D Saab huvitav olema. Itimees muidugi andis lahkelt oma nr-i. No, kui peaks probleeme tekkima :D Milleks veel :P :D
Homme saab tegelt pingeline päev olema. Oleks vaja üks dokument kõige kõrgemale pulgale esitada aga asi pole veel 100%-liselt valmis. Noh, jurist pole viimast sõna öelnud. Ma loodan, et ta homme hommikul seda ikka teeb, sest hiljemalt kell 10 ma peaks hakkama seda dokumenti õigetesse kohtadesse toimetama. Ja homme on ju tööpäev meil ainult 12ni. Saab lõbus olema :P

No comments: