Friday, June 3, 2011

Teisip: Wuhuuuu, eksam oligi lihtne - 98 p. Polegi sellist tulemust enne vist saanud :D Ei, väga pro. Pole miskit halba öelda :D
Kolmap: Olin veidi aega tööl. Arutasime neljapäevaseks koosolekuks asju. Õhtul ajasin end sõbranna aeda pildistama :p Asi lõppes sellega, et mul oli umb kakskümmend sääsehammustust ja käsi paistes :D Aga kõige toredam oli see, et ma esimest korda ööbisin sõbranna pool. Pole sellist asja enne teinud. Vaatasime filmi ja arutasime maailma asju. Mõnus oli. Hommikul tegime väikese pikniku mere ääres. Nii mõnus rahulik oli :) Tõsiselt tore viis kuidas tööle hiljaks jääda.
Neljap: oli siis projekti teine koosolek. Oiii, ikka oli hirmus aga veidi parem. Ja seekord olin asjadega kursis, seadused ja määrused läbi loetud :D Sain ikka asjalikke asjasid öelda :D Järgmist koosolekut kokku ei leppinud. Praegu tuleb siis suhtlemine meili teel.
Reede: Täna ma tööl ei olnud. Tegin asjad kodust ära ja siis käisin arsti juures korraks. Mõtlesin, et peaksin neile ka ütlema, et mis kurguarst mulle siis ütles. Helistasin ja pmst sain saatekirja gastroenteroloogi juurde. Juuliks sain siis aja ka. Loodan, et saan täpsemalt teada, mis mul on, et kas ülihappesus või mingid haavandid. Kuigi seda 'mõõka' ma küll neelata ei taha. Äkää. Aga mis teha. Aga jah, kõht valutab iga päev aga noh, sellega harjub. Ma ju arvasin, et see on normaalne :D Eile oli küll veidi hullem kui täna. Hommikul ma sõin jogurtit ja banaani ja olin tunde kõhuvaludes. Njah, seepeale ostsin käsimüügist Rennie ravimi, mida testisin peale oma väga tervislikku lõunat ja tõesti aitas. Väga mõnus. Kuigi ma kõndisin ringi ja ootasin, et millal valu tagasi tuleb :D
Aga jah, see nädal veel puhkan ja järgmisest nädalast täistambiga tööle. Wuhuu. Ärge siis mind maha lööge, kui ma peale TTÜ lõpetamiste mujale ei jõua. :)

No comments: