Wednesday, June 8, 2011



Täna õhtul siis venna sünnipäeva pidu ei toimunud. Pildilt on ka näha minu täna õhtune asendustegevus :D Reedel ei toimu ka sünnipäeva :D Tegelt mulle see sobib. Poleks viitsinud reedel eriti minna ja toimetada, kuna laup on vara väljasõit. Ma mõtlengi, et kas küpsetan reede õhtul miskit kaasa või laup hommikul. Sünnipäevale tühjade kätega ikka ei lähe ju :p
Jube naljakas on kuidas mu järgmise nädala õhtud samuti järjest täituvad :D Teisip, neljap ja reede on juba planeeritud :D Ei, ma ei ole hull planeerija aga asjad on lihtsalt nii välja kukkunud. Vähemalt ei hakka igav. Ja kusjuures, jaanipäev pole mul ära planeeritud :P Selle ürituse puhul on pigem see taktika, et kes parema pakkumise teeb :D
Tööl on endiselt fun. Ma kuulsin lausa sõna puhkus. Ma pole enne sellises kohas ehk nii kaua ühes kohas (täiskoormusega) olnud, et kuulda sõna puhkus. See oli päris mõnus ja elevust tekitav. Miskit uut minu jaoks :D Ja siis küsis ka ülemus, et kui ma sügisel mõned ained võtan, et siis mul vist ei ole aega, et ühele erialasele reisile tulla. Häh, suva see kool ja töö :D Reissss. Aga eks näis, kas minu jaoks finantse jagub :D Mulle täitsa praegune töökoht meeldib :D Ei tea küll miks :p

1 comment: