Thursday, June 9, 2011

Peale seda kui mul kahtlustati mao ülihappelisust olen ma oma toitumist jälgima hakanud. Enne seda ma jätsin shokolaadi maha. Ma ise ka ei suuda uskuda aga ma otseselt pole shokolaaditahvlit kolm nädalat söönud. Glasuurishokolaade ma ei loe shokolaadiks :D Alguses ikka oli julm võõrutumine kuid shokolaad on ilusti kohukestega asendatud :P :D
Aga üpriski masendav on see nimekiri, mida kõike ei tohi süüa ega juua. Kõige raskem on mul olnud loobumine gaseeritud jookidest. Ei, mitte coca ja fanta vaid just gaseeritud vesi. Mulle kohutavalt maitseb gaseeritud vesi, mida ma nüüd ei tohi juua. Mulle meeldib see veidi soolakas maitse. Huh. Nüüd kui poest tahan vett, pean still variandi võtma. Ja see ei ole nii hea maitsega :D
Tomateid söön endiselt, kuigi ei tohiks. Ja kui kasvuhooned täituvad punase mahlasusega söön ma neid ka siis :p Värsked Eesti kodutomatid on parimad. Ja see lõhn. Mmm..
Suur muutus on see, et õhtuti ma teen endale puuviljasalatit. Nagunii minu kõige 'raskem' toidukord on lõunal. Ja õhtul 18-19 aeg ei taha ju midagi väga rasket ka süüa ja nii ma olen hakanud endale puuviljasalatit tegema :)
Nädalavahetusel tuleb arvatavasti päris mõnus patustamine grillitud toidu ja magusaga. Kuidas sa siis ei söö kõike seda hääd ja paremat ühel grillpeol?! Ikka söön, tuleb lihtsalt karbonaadid kaasa võtta ja rõõmsalt enda keha piinata. Ja seda kõike mõne gastronoomilise elamuse pärast :D

No comments: