Wednesday, June 15, 2011

Oeh. Ma olen väsinud aga oleks vaja koristada. Samas kui ma nii vähe kodus olen, mis ma siis koristan? :D Ikka tekib segadus kui koguaeg tuleb toast välja kiiruga joosta. Riided hunnikud jne :P
Eile õhtul hoidsin last. Nii kui ma arvuti lähedale liikusin oli kisa lahti :D Seega ma ei old arvuti juurde :D Rallitasime autodega, piinasime karusid, sõime putru ja muidu mürasime. Tore oli. Vahepeal olid küll väiksed vingumomendid aga saime ka neist üle :D
Öösel kell 4 piinlesin lihaskrambi käes. Jess. Mul on jälle mingite ainete puudus, sest tükk aega pole krampe olnud ja see nädal on juba kolm korda olnud. Oh seda rõõmu küll.
Tööl on nüüd tööd nii et tapab :D ja arvuti üritab ka mind vihale ajada. Aga samas pole normaalne, et save võtab 5 minutit aega. Aga mul on hea meel, et asjad ikkagi liiguvad ja uuele töölepingu lisale kirjutasin ka alla. Seega ma olen tööl 31.01.2012-ni :D Jeei. Jah, on küll tähtajaline aga see projekt on ka tähtajaline. Eks siis vaatab edasi. Pean ka personaliosakonda minema oma haridust tõendava dokumendiga :D Saan personalikaardi kah. Praegu olen külaline :D Mul tekitab huvi see, et kas saan pildi ja nimega kaardi :D Eks näeb. Saan sinna alles reedel minna kuna homme olen terve päeva koolitusel. Lõuna aeg saan ehk oma lemmikkohvikusse minna, mis on seal lähedal. Aga ma ei teagi kuda lõuna seal korraldatud on :D Eks siis näen. Õhtul lähen aga kursaõe sünnale. Tegin talle ühed kõrvarõngad ja siis tuleb miskit veel. Teeme teise kursaõega ühise kingi :D See on see kui üksi ei viitsi mõelda :D Aga kaks pead on kaks pead :P
Aga ma nüüd modelle vaatama ja siis ma loodan, et jään ka magama. Ma tahaks oma sõbra une endale võtta. Ta magas juba 20:30 :D ebaaus. Ma piinlen tavaliselt 00-ni, et magama jääda :S ja siis on varane äratus. Oeh. Ei tohi sellele mõelda. Ööd :)

No comments: