Saturday, June 4, 2011

Vennake määras mu eile oma sünnipäeva korraldajaks. Hakkasin siis inimesi kutsuma. Kutsusin ka vanaema ja muidugi tuli siis ka küsimus, et kas sa need inimesed kutsusid. Noup. Ei torganudki pähe. Teadagi miks. Aga tõsiselt. Nii see ei tule selline sünnipäev ju nagu ma ette kujutan. See on pigem mõeldud valitud inimestele, kes veel pole venna uut korterit ja mis veelgi olulisem - pojakest- näinud. Aga jah, vältimaks hirmsaid solvumisi pean ma neid kutsuma. Aga jah, üks ebameeldiv inimene tuleb vist nagunii.
Ja tegelt, vend ei taha sünnipäeva üldse pidada :D ja ma saan tast täiesti aru. Aga seniks ma järgin taktikat, et kutsun mõned inimesed võimalikult hilja ja loodan, et nad ei saa tulla. Yup, olen halb inimene. Tunnistan seda. Aga mis teha kui need inimesed ei peaks seal üldse olema. Punkt.

No comments: