Sunday, June 12, 2011

Super nädalavahetus :)

Super nädalavahetus :) Tõsiselt mõnus. Laupäeva hommikul küpsetasin sugulase sünnaks kakaoküpsised kaneeli ja pistaatsiapähklitega :) (ja tulid hääd välja :))
Siis sõitsime sugulase juurde, et siis temaga maale sõita, sest need teetööd ja asjad. No ma ei viitsi nii sõita :D Pidime siis kell 10:15 kokku saama. Millegi pärast jõudsin 9:45 kohale. Noh, pool tundi pole ju väga hull oodata. Lõpuks ootasime tunnikese. Päris hea. Aga noh, vähemalt sai jälle ilusti Adele'i plaadi otsast lõpuni ära kuulata :D Ja siis muidugi vanaema uuris mu eraelu ja mitte ainult minu oma :D Aga siis ma otsustasin ka tema eraelu uurida, täpsemalt siis kuidas ta vanaisaga tuttavaks sai. Nad olid tutvunud bussi peal :D Ma ei mäleta mis buss see oli. Lihula? Igatahes nii see oli. Muidu oli vanaisa Leningradis sõjakoolis ja siis kui ta kodus käis, siis käis vanaemal ka seal külas :D Ja nii see romanss alguse sai.
Kui lõpuks sugulane tuli saime konditsioneeriga autosse. Oi kui mõnus. :D Teetööd olid väga nõmedad. Kokkuvõttes oli korralikku teed väga vähe. Aga vähemalt saab teada, kas auto amordid on ikka korras :P
Aga peale lõunat jõudsime maale. Kohe hakkas salati tegemine ja muidu toimetamine pihta. Lõpuks olime enamuse ajast väljas. Ja mul muidugi polnud kaitsekreemi peal :D Aint sääsetõrje. Lõpuks sain päikesepista ja õlad põlesid ka ära :D Õnneks mitte hullusti. Jalanõud, pluusi ja sõrmused päevitasin ka selga. Naljakas, et pükse selga ei päevitanud :D
Vahepeal sai koer ketist vabaks. Oi, esimese asjana ta pani küla peale ajama :D Vahepeal jooksis koduhoovist ka jälle läbi ja siis läksime sugulasega koerajahile. Lõpuks saime ta kätte ka :) Vähemalt ta sai end sellel kuumal suvepäeval tiigis jahutada :p
Õhtul oli grill ja saun. Mehed olid kaks tundi lausa saunas :D Kell 22 läksime ka meie lõpuks sinna. Oi issand kui palav seal oli :D Laval oli 70'C (jah, mõni ütleks, kui vähe jne) ja siis me viskasime kolm korda leili ja istusime umb viis minutit seal. Temp tõusis 80'C-ni ja läksime ära ja oi kuidas mu süda hakkas puperdama. Pole enne nii old aga enne pole nii kuumas old ka. Läks ikka aega enne kui süda maha rahunes :D
Peale sauna oli jube mõnus olla ja meid tiriti baari. Istusime seal mingi poolteist tundi. Aga jube oli see, et baaris pidi aina sääski tapma :D No nii ka ju ei saa. Aga jah, mina ei joonud seal midagi. Olen ikkagi korralik :D Aga jah, Nannuninnupoo rääkis igast lugusid ja naerda sai päris palju :D
Täna pidime kell 12 koju ära sõitma. Hääh, sellised plaanid ei pea kunagi vett :D Pool 11 läksime kaatriga sõitma :D Käisime ühel saarel jälle. Huh, see on ikka hingemattev koht :) Sõit oli äge, nagu alati :D Ja vesi oli külm :D Maakoju jõudsime kell 12:30. Siis oli muidugi toit just valmis saanud ja enne minekut pidi ju sööma ka :D Lõpuks saimegi alles pool kaks sealt tulema :D Tagasitee kodu poole tundus ka kuidagi kiire. Mõnus.
Aga jah, super nädalavahetus. Emotsioonid laes :) Puhkus.

No comments: