Wednesday, March 11, 2009

Eesti loto koduleht on umbes :D Nagu tõsiselt, ma tahaks oma bingo piletit kontrollida. Yup, ma olen üks neist, kes ostis pileti, kui nägi jackpoti :P Mis teha, majandusseis on ka selline nagu ta on, nii et igasugune raha on hea.
Täna olid ka õppetoetuse nimekirjad väljas. Meie grupist said toetust ainult üheksa inimest, ma olin nende üheksa õnneliku seas. Sürr, kuid ma ei kiru, õnnelik olen. Saan järgmine kuu kindlustuse ära teha :D.

Homme on laboris tehniliselt raske päev. Enne sünteesi tuleb teha mitu puhastamist. Zn aktiveerida, TiCl4 destilleerida, THFi destilleerida. Ja süntees ise toimub argooni keskkonnas ehk kuivas keskkonnas. Tuleb huvitavalt väsitav päev. Ma loodan, et mul tekib vaba aeg, et minna siis kõrval laborisse oma muffinit sisse nõudma :D (kursaõde pidi peo jaoks tegema ja kuna ma peole ei lähe, siis lubas homme minu jaoks kooli tuua :))

PS! Vaatame vennaga jalkat ja vennal viimane õlu ning imetark Buffy tuli ja hüppas lauale ja ajas pudeli pikali :D Nüüd mu tuba lõhnab õlu järgi ja vennal põhjas aint veidi õlut järgi)

No comments: