Sunday, March 8, 2009

Kino ja naistepäeva kontsert

Eile sai kinos käidud- My Bloody Valentine. Verine oli ta küll ja 3D aga muu, no tõsine raha raiskamine. Väga igav. Järgmine kord lähen multikat kinno vaatama, tõsiselt :D. Mulle ikka meeldivad psühholoogilised õudukad nagu Saag.
Õhtul oli Kultuuriaidas Naistepäeva kontsert. Üks tinistas kitarri ja vahepeal laulis saksa keeles Hong-Kongist pärit (ma ei tea mitu aastat juba Eestis elav) mees, imepärase häälega, kontra tenor. Alguses võttis harjumist aga lõpuks käisid külmavärinad läbi. Eriti naljakas oli siis, kui väike tüdruk küsis oma ema käest, et miks see onu peab karjuma :D
Aga pakuti shampust ja torti. Esinesid veel kohalikud showtantsu, breigi ja mehed naiseks maskeerunud tantsudega. Sõbrannaga mängisime lauajalgpalli, mis oli täitsa tore. Mängisin isegi pöidla veriseks :D Mina võtan jalkat tõsiselt :P ja oligi õhtu läbi.

Praegu peaks õppima hakkama aga krdi ilus ilm on ja tahtmist pole, eks mingi hetk saan end käima lükatud. Ja ma praegu tunnen, et ma olen anti-sotsiaalne. Lihtsalt mul pole seda energiat, et kellegagi suhelda. Nimetage seda kevadväsimuseks või milleks tahate.

No comments: