Sunday, March 15, 2009

Eile saime sõbrannaga kokku ja läksime Tabasallu sööma. Millegi pärast alati kui me kokku saame, me lähme sööma :D Igastahes toit oli hea. Täidetud kanafilee ahjukartulitega :D. Peale söömingut läksime Rocca al Mare'sse. No meid ei tohi poodidesse lasta :D. Ilastasime kingapoodides ja mujalgi. Ja siis sattusime Rahva raamatusse, ma ütlesin, et noh, pole enne siin käinud, et ei osta midagi ja noh, meie ja raamatupood, loomulikult ei tulnud me sealt tühjade kätega ära. Me oleks poole poe endaga hea meelega kaasa võtnud aga leppisime paari raamatuga. Minu kotti sattus Füsioloogia õpik ja sõbranna omasse Islami usud, venekeele asjandus ja Eesti kultuurilugu vms.
Lõunasöögiks võtsime ühe jäätise ja lõpuks jõudsime ka koju :D
Sellised olemised on muidu toredad ja vahvad. Teinekordki.

Täna aga olen päeva põhimõtteliselt maha maganud- veidi telekat, tukastamist, GEO lugemist ja päev ongi läbi. Ja huvitav on see, et jehoovad vms ei tulnudki täna ukse taha, mitte et ma nuriseks :D Loodan, et nad unustasid mu ära :p

No comments: