Thursday, March 5, 2009

Sõda Buffyga jätkub. Õigemini asi on veidi vaibunud. Just siis, kui mulle tulid tunnistajad kohale, otsustas ta kukupaiks hakata kuid täna on ta endiselt sõjakas :D. Hetk tagasi ta kukkus õnnetult nii, et veidiks ajaks on ta rahulik. Hommikul kell seitse oli ka tore äratus- Buffy hüppas mul voodisse :D. Õnneks ta ei hakanud lollusi tegema. Panin puuri tagasi ja 15 min pärast oli ta uuesti väljas ja juba laua peal, nii et pidin puuriukse kinni panema. Läksin tagasi magama ja enda üllatuseks ma ei kuulnud esimest äratust. Seda pole väga kaua aega juhtunud aga ma olen õnnelik, et üldse midagi kuulsin :D.

Koolis läheb kiirelt. Tegevust jagub. Teisipäevane füüsikalise keemia töö ei olnudki kõige hullem, kuna ma õppisin ju neid raskemaid ülesandeid, mis töösse ei tulnudki :D. Tänane päev on ka tegevust täis- tereftaalhappe süntees, esimene õige bioinformaatika loeng, siis vaja homseks füsioloogiaks õppida, lehe jaoks üks lugu kirjutada ja normaalsel ajal magama saada :D. Unistada võib :P

No comments: