Tuesday, March 17, 2009

Ma olen nõudepesija

Täna käisin laboris filtreerimas ja tõmbasin oma toorsegu kokku ja panin külmkappi. See tegevus võttis ainult tunni aga ülejäänud kaks tundi ma pesin nõusid ja kes ütleb, et nõude pesemine ei väsita, no see eksib. Kaks tundi seismist, nühkimist, käimist tõmbekapi juurest kraanikausini. Juhendaja pesi ka nõusid, kuivatuskapp oli nii täis, et kõik minu nõud ei mahtunud sinna ära :D Kolm kolbi jäi paremaid aegu ootama ja noh, paari asja ma ei saanud ära pesta, kuna ma tegelesin nendega alles täna. Niigi ma tuulutasin laborit eetriaurudega :D
Homme saab aga rõõmsalt verd andma minna, tuli isegi sõnum. Tunnen end nii vajalikuna :D Mulle täitsa meeldib verd anda, pärast on eriti kerge tunne :p Ja oled midagi kasulikku ka ära teinud. Peale seda kui ma hakkasin verd loovutama on mu tervis ka paremaks läinud. No ma ei tea kas need kaks asja on siiski seotud aga las ma vähemalt mõtlen nii, jään siis harvem haigeks ka :D Asi on mõtlemises.

Oeh, ma peaks midagi oma jänesega tegema- iga hommik kell 7 ajab ta mind ülesse ja siis hakkab ta iga 15 minuti järel proovima puurist välja saada ja see tähendab suurt kolistamist, no üritage nii välja magada. Terve orgaanika harjutuse tunni ma haigutasin.

No comments: