Saturday, December 5, 2009

Enam koju ei lastagi.

Käisin vanaemaga täna turul. Tulin tagasi, võtsin oma kotid ja panin autouksed lukku. Jõudsin välisukseni (meil muideks pandi eile uus välisuks) ja ülla-ülla, uks on lukus, õigemini väljas pole ju linki. Jess. Ja mulle pole ju keegi võtit andnud. Nonnii, tagasi autosse. Istusin seal mingi 10 minutit ja helistasin ja mõtlesin. Lõpuks tuli naabrinaine välja aga ma ei jõudnud piisavalt kiiresti reageerida, et saaksin ust lahti hoida, uks jällegi lukus ja tal võtit pole. Wuptidoo. Lõpuks tuli üks naine aknale ja tegi ukse lahti. Jess. Hiljem sain teada, et aint 3 võtit ongi! Ja mina olen see, kes võtit ei saanud ega ka mingit teavitust, et omal riskil lahkud kodust ja sa ei pruugi enam koju saadagi. No jah, mis siis ikka. Nüüd ma olen kodus lõksus, tahaks puid tuua, kuid kardan, et keegi paneb jälle ukse kinni ja ma ei saa tuppa :D
Aga õnneks täna vist tehakse ka mulle võtmest koopia. Aga uks on nii turvaline, et elanikud ei saa ka sisse :)

No comments: