Friday, December 4, 2009

Robotex

Täna toimus siis 9. Robotex ja selle aasta võistlusülesandeks oli jalgpall.
Kui ma hommikul tund aega enne algust kohale jõudsin, siis käis intensiivne siblimine ja raadiosaatjad kumisesid. Eks ikka väikesi viperusi juhtus aga õnneks need ei olnud minu süü :)
Vahepeal kartsin, et ma ei jõua võistlust vaadata aga sain ikka. Alguses tundus kogu see võistlus kuidagi võõras aga siis lõpuks hakkasin isegi kõigile kaasa elama ja mul tekkisid enda lemmikrobotid, nagu Pelmeen, Mäger, Kesktormaja (üks eriti väle robot) jt. Et väga vahva üritus ja just see ülesanne oli väga mõnus - jalgpall (kaks robotit väljakul, 9 palli ja 90 sekundit). Mõni robot seisis niisama nurgas või mõni (nt Väravavaht) lendas ise väravasse või tantsisid robotid omavahel. Kõike oli :) Ja pealtvaatajaid oli ka igasuguseid - pensionäridest väikelasteni. Nii vahva oli kuulda, kuidas üks umb 5 aastane poiss oma isale nii entusiastlikult rääkis, et kui tore on kuidas robotid jalgpalli mängivad jne. Armas.
Lõppkokkuvõttes võitis tiim Madistajad robotiga Troller-Roller, teiseks jäi TTÜ tiim Mäger ja kolmandat kohta ma ei julge öelda, sest kardan, et ütlen tiimi nime valesti.
Aga jään järgmist aastat ootama :)

No comments: