Tuesday, December 22, 2009

Käik Tudul

Pühapäeva hommikul sõitsin siis TTÜ ette, auto jäi sinna ja astusin kahekordsesse bussi. Seisime ühel kohal ja buss kiikus nagu oleks merel. Tore, ma olen ju julm merehaige. Samuti, kuna mulle tundus, et hommikul oli vaid -12'C, et siis ei ole vaja ikka paksult riidesse panna ja noh, bussis ju ikka soe. Looda sa. Bussis vaid lõdisesin :S Ja sõit oli muideks 3,5 h. Ja arvake ära, kas Tudul (Ida- Virumaal) oli eriti soojem? Noup. Seal oli muidugi lumisem. Aga armas väikene külakene.
Kontsert toimus puukirikus, mis ei olnud eriti soe. Nagu kohe üldsegi mitte. Olin sunnitud lausa oma kätel istuma :D Lihtsalt nii külm oli. Kontsert ise oli mõnus. Ilusad laulud ja värki. Tekitas mõnusa jõulutunde :)
Hiljem sai sooja teed ja veidi kringlit. Mõnus, sooja sai ikka sisse :) Ja siis hakkas kojusõit. Kui me lasnamäe kanti jõudsime, tegi mingis kohas buss vasak pööret ja järsku vaatad kuidas autod vastu sõidavad - buss suri risti keset teed välja :D Nonii, tükk aega kõik arvasid, et bussil rattad käivad vaid all ringi, kuid ei. Seisime seal siis paar minutit enne kui buss otsustas taas liikuma hakata, kuid sellega polnud mured läbi. Endiselt hakkas buss end välja suretama. Umbes iga paarisaja meetri tagant suri buss välja ja me lihtsalt veeresime. Ma endiselt imestan, et me ikka TTÜ-sse tagasi jõudsime (õnneks kesklinnas ta mingi aega ikka sõitis ilusti, kuid enne TTÜd suri jällegi välja :D).
Aga siis rookisin selle meeletu lume enda autolt ära ja sõit kodu poole. Lahtine lumi ja libedus. Vastik. Paldiski mnt-l aga asi normaliseerus - veidikeseks. Nimelt nägin Harku vangla juures politsei vilkureid. Mõtlesin, et nojah, eks keegi tegi avari, ühtegi autot nagu keset teed pold. Veeresin oma 40-50-ga edasi. Järsku vaatan, et politseinik keset teed ja siis nägin seda punast pulka ta käis. Ja muidugi ma pidin seisma jääma. Rahulikult hakkasin pidama, nägin, et puksiir sõitis keset teed - selge, ma ei jää enam pidima, pidurid põhja ja juhitavus läks koos sellega. Veidi ma seal vingerdasin aga jäin teele ja häbis sõitsin edasi :D Väga mark oli olla :D Aga üllatavalt rahulikuks jäin. Aga koju ma jõudsin :)

No comments: