Wednesday, December 30, 2009

Oh seda aastat järjenumbriga 2009

Käes on selle aasta viimane päev. Traditsiooniline aastakokkuvõte. Vaatasin ka oma eelmise aasta kokkuvõtet ja nüüd saan veidi neid aastaid võrrelda. Endiselt jätkub probleem, et inimesed on erinevates linnades ja ei näe üksteist üldse. Mõnda inimest olen vaid ühe korra sellel aastal näinud! Ja ma ei mõtle uusi ilmakodanikke. Aga jällegi olen juhuslikult kokku põrganud vanade tuttavatega, mis on alati positiivne :)
Kooli suhtes on see aasta olnud veidi ... hmm ... laisklemine. Aga ma olen ikka lõpuspurdi inimene. Nii, et uuel aastal ilusa sessiga.
Laboris on ka palju asju muutunud ja eks muutub ka edaspidi. Elame ja näeme.

Teeme siis väikese tabelikese kah:
Aasta film: Vääritud tõprad
Aasta raamatud: Meyer "Koidukuma" ja Martin "Troonide mäng" (ega ma eriti polegi jõudnud miskit lugeda)
Aasta sündmus: 12 h sõbrannaga ja vennapoja sünd
Aasta albumid: Halestorm - Halestrom; Flyleaf - Memento mori; Static-X - Cult of Static
Aasta kardetuim laboriseade - Rotatsiooniaurusti :D

Aga mõnusat aastavahetust teile. Ja on näha, et iga aastaga lähevad mu aastavahetused aina igavamaks, sest inimesed on Eesti peal laiali. Pole hullu. Saame mõnel teisel sündmusel kokku :)

No comments: