Tuesday, December 22, 2009

Laupäev

Laupäev pidi mul tulema siis selline rahulik koristamise ja raamatu lugemise päev. Aga nagu ikka, plaanid muutuvad (ei suutnud end sellest ürituste tsüklist lahti murda).
Sõbranna tegi siis ettepaneku, et ma tuleksin ka tema teaduskonna jõulupeole, et neil võis kedagi kaasa kutsuda. Mõtlesin üpris kaua, sest noh, ilm oli väga krõbe ja küsimust tekitas see, et kuidas koju saada. Aga see ei heidutanud ja andsin oma nõusoleku. Niisiis läksime marsaga linna ja siis Kompressorisse sooja istuma, et oodata kolmandat inimest. Peole jõudsime umb kell 23. Aga siis oligi hea, pidu käis, rahvast oli mõnuga. Aga kõige ägedam oli "garderoob", mis kujutas endast lauda, kuhu visati hunnikusse oma üleriided.
Aga ma tundsin end üpriski vales seltskonnas olevat. Teise ülikooli jõulupidu ja samas ja täiesti vastupidise kallakuga eriala :D Aga ei, väga lõbus oli. Üks võttis seal nt mitu meest järjest rajalt maha ja muidu oli tore tantsida, vaid osad lood olid väga igavad ja mõnda klubilugu kuulsin esimest korda (kuulan hrava raadiot). Nii et igati huvitav pidu.
Kui kell oli pool 3 öösel mõtlesime koju hakata minema ja hakkasime taksosid läbi helistama. No arvake ära kas me saime takso? Mõni ei võtnudki toru ja põhimõtteliselt kõik normaalse hinnaga taksod olid kinni. Masendav. Aga õnneks leidsime ühe toreda tuttava, kes tuli meile järgi. Jumal tänatud :) Ei pidanudki kuuse alla minema või 30 km jala koju kõndima :D
Ma ei tea kas ma enam üldse julgen taksode peale loota. No jah, kui ikka raha palju, siis saab ka kallima taksoga koju, kuid ikkagi. Pole ma mingi rikkur :D
Aga kokkuvõttes oli tore seigelda sisi öösel veel linna peal ja end kahtlaselt mõnes parklas soojendada (jooksmised, libistamised jne :D).

No comments: