Thursday, December 17, 2009

Täna pidi bioinfo II eksam olema, oli ka. Grupi siseselt pidime ise end ära jagama, et mis aeg keegi läheb kuna aint 8 inimest mahtus. Olin nimekirjas neljas. Jõuan kohale - keegi registreerimata inimene oli seal ja sellepärast ei tahetud mind eksamile lasta :S No lõpuks ikka sain ja mis kõige toredam, just siis otsustas mu arvuti aku, et tema on tühi. Väga lõbus ja tore ja maeitea mida veel. Aga eksam sai tehtud.
Ja laboris reaktsioon jäi ka ööseks, sest noh, kuna mu armas peroksiid ei lahustunud vees, siis teoreetiliselt tund minema pidav reaktsioon läks ainult veidi pikemaks. Mind päästis THF, vähemalt midagi head.


Jah, mulle meeldib ennast piitsutada...ehk sessi nädal tuleb hullumeelne, sest ma tahan paremaid hindeid. Njaaa. Eks läheb lõbusaks, mis muud.

No comments: