Tuesday, December 8, 2009

Palun, 450 ml verd

Täna oli TTÜs järjekordne doonoripäev. Meelitasin kursaõe ka kaasa ja nii me sinna läksimegi. Mina juba neljandat korda ja kursaõde esimest. Küsimmustik täidetud, hemoglobiin ja vererõhk mõõdetud ning saingi verd andma hakata. Kerge suts ja 10 minutit. Aga iga kord ma kardan, et mul hakkab pea ringi käima nagu täna ühel tüdrukul enne mind. Õnneks täna seda minuga ei juhtunud, esimesel korral aga küll, siis toodi isegi veidi nuuskpiiritust, kuigi seda poleks vaja olnudki :D Igastahes, kui ma oma vere ära andsin, siis läksin kursaõele seltsiks. Kõige pealt torgiti tal ühe käe veen katki, siis võeti ette teine käsi, kus jällegi esimese torkega ei saadud veeni kätte ja teise torkega oli kõik korras. Aga peale seda hakkas vere vähesus pähe ja me lihtsalt naersime seal. Lõpuks istusime nn kohvilaua taga, jõime mahla ja naersime, kõvasti ja kaua. Töötajad käisid mööda ja vaatasid imelikult :D Teised loovutajad muigasid koos meiega.
Aga vot nii lõbusat vere andmist pole mul kunagi olnud. Väga vahva :)

No comments: