Tuesday, December 22, 2009

Punaste pulkadega politseinikud

Esmaspäeva hommikul olid teed jälle ilusad, ma mõtlen maanteid. Mõnus oli sõita ja värki. Jõudsin ilusti laborisse, kus ma olin õhtul kella 19ni ja siiski ei jõudnud kõike valmis. Kella 19st sain kahe kursaõega kokku ja läksime istuma. Lihtsalt väike aastalõpu värk. Sõime ja olime. Vahetasime kinke ja üldse tore (muideks, akadeemia kohvikus on hea odav kakao - 13 kr).
Ja jällegi ma pidin koju minnes enda autot lume alt otsima. Koju sõit. Niisiis, kuna mul muidugi peab üks tagaratta velg veidi kõver olema, siis on mul see juhitavus veidi halvem ja seetõttu ma vurasin oma 50'ga. Ja ülla-ülla - politseivilkurid :D Kuid seekord olin targem ja jäin juba varakult seisma ja oligi nii, et jällegi olid punaste pulkadega politseinikud jällegi teel. Vähemalt seekord ma ei häbistanud ennast :D Ja nii ma turvaliselt vurasin lõpuks koju. Poodi ka ei tahtnud enam minna. Peaasi, et koju jõuab. Ja jõudsin ka.

No comments: