Friday, January 23, 2009

Füüsikageenius raporteerib. Nagu te juba aru saite sain ma füüsika eksami 5 :D Nagu mida värki :D Aga noh, ei põksi vastu. Täitsa sobib. Ma sain ka siis oma hinnete vikerkaare - 3,4,5 :D Aga sess on läbi ja hea on olla. Artikli kirjutasin ka ära, nii et kohustusi enam pole. Sellepärast läksingi sugulasele külla. Võtsin ühe hea pitsa kaasa ja jõin üle pika aja nii palju teed :D Aga hästi mõnus oli. Vaatasime komöödiaid ja kuulasin, mida sugulasel kurta oli. Ja ma kardan, et ma pean sinna kolima :D Diivan ja põrandaküte, no mõnussss (mul tavaliselt jalad külmetavad, nii et põrandaküte on ülim luksus).
Koju sõites sain nautida loodust ehk siis seda mõnusat udu. Aga enda üllatuseks olin kodus enne kui märkasingi. Ja siis sõbranna kutsus kelgutama. Ta pidi juba pool tundi tagasi jõudma. Nii, et ma ei teagi kuhu ta kadus. Eks ma oota veel ja looda, et ta ikka jõuab kohale.

Edit: Sõbranna lõpuks jõudis ka kohale ja me retsisime mu kelku veelgi :D Mul on varsti uut kelku, mis libiseks, vaja. Ja siis me vallutasime mänguväljaku ära. Noorena ei tundu selline mänguväljak küll ahvatlevana. Aga lõbus oli :)

No comments: