Wednesday, January 7, 2009

Veel rõõmsaid uudiseid - monitor on korras, kuid arvuti mitte. Ma ei taha mõeldagi, kui palju vajalikke asju mul seal arvutis on. Täiesti kohutav. Kõik pildid, muusika ja kooliasjad. Oeh, reedel hakkan sellega jamama.
Poolteist päeva on jäänud ja siis on eksam. Oi, kuidas hakkab närv sisse tulema, kuid siiski olen rahulik. Homme aega mitte magada ja muretseda küll :D Pole vaja sellega täna alustada.
Aga täna lugesin ühte asja, mille kirjutasin augustis ja see oli lihtsalt nii tore, et ideed hakkasid tagasi tulema. See on hea, et mitmeid kuid hiljem meeldib see mulle endiselt. See on hea märk. Selle aastanumbri sees lõpetan selle ära.
Ja kui inspiratsiooni tuleb, siis ehk tulen sahtlistki välja :D Hiir teab millest jutt :p
Kuid nüüd, inimesed, kelgutama, sest mina lähen õppima.

No comments: