Tuesday, January 27, 2009

Ma olen hull ja ootan juba järgmist nädalat, kuna siis algab kool ning mul on tegevust. Jah, ma istun päevad läbi kodus ja olen asotsiaalne. Pole ime, et ma hakkan masendusse vajuma. Tegevust on vaja. Ja öised jalutuskäigud iseendaga eriti ei aita. Ok, nii palju aitavad, et ma vähemalt tunnen, et liigun, kuid see on ka kõik.
Mul on vaja sellest tsüklist vabaneda. Loodan, et homne kooliskäik muudab midagi. Ehk näen mõnda inimestki, õigemini ehk mõni inimene tuleb mulle seltsiks. Ei tasu plaane teha, muidu tuleb hiljem pettuda. Seda ma olen aastaid õppinud - mitte lootmist. Aga vot, aeg-ajalt lähen minagi alt ja pettumine on paratamatu.

Ma olen endale uue hobi muretsenud - iga päev võtan ühe tarokaardi, mis iseloomustaks just seda päeva. Nii õpin kaarte tundma ja alustan päeva teise nurga alt.
Tänased kaardid olid Müntide 8 - õpihimu, motivatsioon ja uute alguste kaart. Ning tund tagasi tõmbasin veel ühe kaardi - Jõud. Selle tähendust vist ei pea lahti kirjutama.

No comments: