Friday, January 30, 2009

Täna on plaanis jällegi kooli minna ja seekord ma ei unusta oma raamatukogu kaarti maha :D Ja ma tõesti loodan, et keeltekeskuse stendil on mingit asjaliku infot. Kaua ma ikka jaksan seda stendi külastada.
Aga nädal hakkab läbi saama ja see tähendab, et kool hakkab jälle peale. Ma olen hakanud seda nädalat nautima. Öised jalutuskäigud, logelemine ja lugemine. Aga samas tahaks juba kursusekaaslaseid näha. Poleks iial arvanud, et ma hakkan neid igatsema :D Aga vot, imesid juhtub. Esmaspäeval ma neid veel ei näe, lähen hoopis laborisse. Tuleb pikk päev. Aga vahelduseks mu tavalisele reaktsioonile teen ma Gringardi reagenti. Vähemalt midagi uut. Ok, kord me peaaegu tegime ka seda, kuid jah, pikk jutt :p

Ning tänaseks tarokaardiks on Õiglus, mis näitab, et kätte on jõudnud aeg, mil püüme siiralt selgust luua ja eelarvamusvabale seisukohale jõuda nendes probleemides, millega oleme silm silma vastu seatud, kusjuures esmatähtsad pole tunded ega aistingud, vaid loogiliselt funktsioneeriv mõistus.

No comments: