Sunday, January 25, 2009

Nädalavahetus täis küsimusi, vanu sõpru ja noori sugulasi

Nädalavahetusel oli sõbranna Tartust külas. Me polnud augusti kuust üksteist näinud ja noh, suhtlemist on minimaalselt olnud ja seda oli näha - nii palju on ikka muutunud selle väikese ajaga. Asjad ikka muutuvad nii kiirelt, et kunagi ei tasu eeldada, et kõik on samamoodi. Tasub ühenduses olla.
Aga meil oli lõbus - kokkasime, küsisime kaartidelt igasuguseid asju. Liigagi palju asju, mul hakkasid juba kaardid pähe jääma :D Kuid kaardid on toredad. Nad inspireerivad.
Samuti ma avastasin, et mu voodi on liiga väike kahe inimese jaoks :D Või noh, minu tekk võttis ikka julmalt ruumi ära. Aga magada ma sain ja voodist maha ei kukkunud :D Samuti nägin huvitavat unenägu, nii et ei saa kurta. Huvitav, mida tähendab abieluettepanek minu enda koridoris :D
Lõpuks viisin sõbranna rongi peale ära ja läksin vanaemaga poodi ja siis tema poole, kuna väike venna oli seal. Väike poiss on paari päeva pärast üheksa kuune juba. No nii suur juba. Ja kartis mind :( Aga ma käisin temaga kelgutamas. Talle meeldib taevast vaadata. Ja need erinevad ilmed mida ta tegi - hindamatud :)
Koju jõudes avastasin, et sõbranna unustas oma telefoni minu juurde. Oi, see ei olnud tore tunne. Väike paanika ja helistasin teisele Tartu sõbrannale, et küsida, et mida teha ja tuli välja, et ta veidi hiljem ise Tartusse. Nii saigi telefon tema kätte toimetatud ja ma loodan, et sõbranna saab selle lõpuks ise ka kätte. Ta ju ei tea, et telefon on tema juurde teel jne. Sellised asjad pole toredad, ei kummalegi.

Edit: Sõbranna sai oma telefoni õnnelikult kätte :)

No comments: