Tuesday, January 13, 2009

Oeh, see nädal on ikka väsitav - mitu intervjuud teha, eksamid ja värgid. Masendav. Eksam on neljapäeval ja ma pole jõudnud veel õppidagi. Vähemalt materjalid printisin välja :D Vähemalt midagigi.
Neljapäeval on siis analüütika eksam ja nädal hiljem füüsika oma. Füüsikat ma kardan. See saab olema raske, kuigi vist ainult kolm küsimust, kui ma nüüd ei eksi.
Hirmuga lähen tšekkan kolmapäeval molekulaari tahvlit ja otsin tulemusi. Ma ei tea, kas ma tahangi teada. Tegelt vist siiski tahan, muidu jäängi piinlema ja mõtlema, et mis ma lõpuks sain. Ega sealt midagi suurepärast ei tule, kahjuks.

Kui olla füüsiliselt kurnatud tuleb uni palju kiiremini ja sügavam. Ma sain vist liiga kaua magada ja nüüd istun jälle poole ööni üleval :D

Aga ma sain "Noorkuu" loetud. Peaks ütlema, et kui teine peategelane tagasi tuli läks asi kohe huvitavamaks. Ja jällegi lõppes lugu nii, et tahaks juurde. Aga ma arvan, et ootan eesti keelse tõlke ära. Kuid kes teab, ma olen ju nii muutliku meelega.

No comments: