Friday, May 27, 2011

Eile käisin siis arsti juures. Täpsemalt LOR-i juures. Sain teada, et mul on maoprobleemid, millest ma ise ei olnud teadlik. Tegelikult kui toitumisele mõtlema hakata siis on täiesti loogiline miks mul mao ülihappesus on ja miks kohvi mind erakorralisse viib :D Aga nüüd ma siis ei tohi juua karastusjooke, kohvi, alkoholi. Süüa ei tohi tsitruselisi, tomatit, praetud toite (võimalikult vähe), transrasvasid. Pmst aint juur- ja puuviljad. Ahjaa, mis kõige parem - ma pean enne magamaminekut sööma! :D Tavaliselt ma peale 17-19 ei söönud. Mitte selle "peale kuute ei sööda" asja pärast vaid lihtsalt pold isu. Vahest mõni puuvili rändas suhu aga see oli ka kõik. Igatahes homme lähen poodi ja ostan porgandeid ja kaalikaid :P :D


*Kaalikad nägid imelikud välja. Aga porgandeid ostsin küll :p

No comments: