Monday, May 16, 2011

Maod



Uhh kuidas mulle need libedad elukad ei meeldi. Ma loodan, et ma ei kohta neid mujal kui ainult loomaias, kus mul on võimalus nendest suure kaarega mööda minna.
Kõige enam ma ikkagi kardan salvata saada. Ja siis see mõnus mürk tuleb sulle kehasse ja levib edasi. Ma arvasin, et madudel on õõnsad kihvad, kust siis mürk hammustades tuleb, kuid see polegi nii. Vähemalt enamusel ei ole õõnsaid kihvasid. Vaid sellised nagu pildil. Ja mürk siis liigub mööda vagu alla ja mis kõige põnevam, jääb nn saagi ootele. Ja hammustamine mõjub mürki ligitõmbavalt; kui kihv on koes, siis mürk muutub vähem viskoosseks ja voolab koesse.
Samuti on kihvade vaod erineva sügavusega. Nt madudel, kes jahivad linde on need vaod sügavamad, et lindude suled mürki ära ei pühiks.

(Allikas: http://www.sciencedaily.com/releases/2011/05/110516121728.htm?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed)

No comments: