Saturday, May 28, 2011

Hing kinni adrenaliin



Njah, eksamiks õppimine ei edene :P Miks? Noh, eile oli TTÜ Meeskoori kontsert, enne mida ma hoidsin last. Aga kontsert oli tõesti äge. Mind isegi võeti jenkat tantsima :D
Aga täna ma siis üritasin hommikul veidi õppida ja siis pärastlõunat sai käidud S.-ga motikaga sõitmas :D Olin küll kaasreisija aga ikkagi uudne kogemus. Ütleme nii, et esimestes kurvides sai hinge kinni hoitud :D Kogu värgiga harjumiseks läks umb 10 min. Lõpuks oli lihtsam ja hing kinni ei jäänud :D Ja hüpekates lendasin päris kõrgele :D Külili käisime ka aga see juhtus õnneks liival, kes oligi süüdlane, miks me üldse libisesime :p Sõitsime siis lennujaama ümber ja vaatasime kuidas lennukid õhku tõusevad. Jube kihvt oli. See kiirus mis lennukid koguvad oli mõnus :) Siis edasi tulid kruusa- ja metsateed. Jõudsime ka Männiku karjääri. Ma pold seal enne käind. Päris mõnus suur koht :p
Aga väga mõnus oli :)

*Järgmine päev: dsiisas kuda mu lihased valutavad :D Ja öösel nägin Hiirt unes :D Sattusime ühe rongi peale ehk tema oli kuidagi vale rongi peal :p

No comments: