Monday, May 9, 2011

No kurja küll. Tulin koju ja koridoris oli teade, et neljap kell 16 tuleb veevärgi mees veemõtjaid kontrollima, kuna meie majas on hullem vahe peaveemõõtja ja kodudes olevate vahel. Esiteks, mul on see asi taatlemata :P Teiseks, kui mul vett pold suurenes see vahe endiselt, nii et jah, minul ei lähe seda nii palju vett kaduma. Kolmandaks, miks on see kellaaeg nii nõmedaks pandud. Ma ei jõua kuidagi selleks ajaks koju. Ma proovin kasvõi hiljaks jääda aga ma ei tea. Kui tahate neid veemõõtjaid näha, siis pange normaalne aeg, mil inimesed ei pea tööl/koolis olema. Ja ma ei saa poppi ka teha :D Ma kujutan ette, et pooltel on veemõõtjad taatlemata ja see ei ole odav lõbu. Odavam on tegelt uus veemõõtja panna. Ok, võin panna aga andke mulle selleks siis raha :D
Ja ma kujutan ette, et laup on siis maja koosolek. Oh kuidas ma ei viitsi seal jälle vaielda. Maja laguneb ka. Ok, täna rohkem ei mõtle sellele.

No comments: