Saturday, May 14, 2011

Vahepeal on päris palju toimunud. Nii tööl kui ka koolis. Muuks eluks mul tegelikult ei olegi aega :D Elu on nagu ameerikamäed. Tõsiselt. Täna on jälle langus, kuna kodutöö saadeti mõne lolli vea pärast tagasi ja siis tuli hull seletus ka ja ma ei julge lihtsalt enam uuesti saata :D
Kõige parem päev oli ikkagi kolmap. Tööl tegin väga lühidalt asju. Tartu mõõtmiste protokolli asja vaatasime ka. Ma täna nüüd sain oma 9 lk-lise protokolli valma kah. Ja siis peale tööd oli "kursapidu" ehk kursaõega istusime kohvikus ja jalutasime mu jalad paiste :D Aga ma sain endale uue kilpkonna (kaelakee näol). Lugege Pratchetti "Väikesed jumalad" ja siis saate teada, mis värk mul nende kilpkonnadega on :P Aga igakord kui ma elevanti näen, siis mul tuleb kohe Hiir meelde :D Tagasi teema juurde minnes..jalutasime Vanalinnas nagu turistid. Päike paistis kõrgel ja väga mõnus oli. Selline vajalik lõõgastus enne eksameid ja asju.
Neljap õhtul olin sugulase juures, kus mu pea sai endale siis uue värvi :D Aga ma ei ütle millise :P Ja rääkisime niisama juttu ning vaatasime ka Eurovisiooni. Väga mõnus olemine.
Reede varahommikul jõudsin koju. Õppisin veidi ja käisin siis arsti juures. Pidin 30 min ootama, et 2 min kabinetis olla ja saatekiri saada. Aga analüüsid olid korras old :S Njah, vaatab mis eriarst ütleb.
Tänasest olen siis nn sessiperioodil kuna järgmine nädal on üks eksam ja kaks arvestust.

No comments: