Thursday, May 26, 2011

I was right - laupäeval koosolekul olid ainult naised ja pmst naistekätš käis :D Mõnusat karjumist oli küll. Ma eriti muidugi asjast aru ei saanud kuna see karjumine käis vene keeles. Sain mõnest sõnast aru ja siis mõtlesin ise sinna ümber mingi jutu :D Aga niitmiseasi tuli ka jutuks. Njah, nüüd osteti uus niiduk ja majatagune on juba puhas. Meie paraadnale jäi maja esine ja kuna mulle öeldi, et seal on rohi niiduki jaoks liiga kõrge siis ma ei hakkagi niitma :D Ja esimest korda ja plaanigi üksi niita, selleks pean venna kohale talutama, sest mina ei oska sellist asja kasutada. Tegelt sellised masinad ja mina ei sobi kokku, sest kui miski võib katki minna siis ta ka läheb :P Aga tundub et see nv läheb niitmiseks aga andke andeks - mul esmasp eksam :S
Rääkides eksamitest...teisipäeval oli üks eksam. Kuna vend pidi arsti juurde minema siis oli vaja, et keegi hoiaks ju last. Seega ma aina vaatasin kella ja tegin turbokiirusega eksami ära :D Pole enne nii kiirelt kirjutanud ja mõelnud. Igatahes 2 a4 ja tunnike ning läinud ma olin. Vaadati küll imelikult aga mis sa teed. Eile tulid juba tulemused. Mul jäi suu lahti :D Sain 5 kätte. Tõsiselt äge. Ja üks kahest kes sai kõrgemad punktid (eksami eest siis, meil sai punkte ka teiste asjade eest ja üldine punktisumma küll kõige kõrgem ei tulnud :P) Aga jah, 6 tundi õppimist ja kiirkirjutamine ning head punktid. No miks mitte :D
Eile tulid ka ühe neljapäevase arvestuse tulemused. See mis mul metsa läks. Ma sain selle läbi. Te ei kujuta ette kuidas ma kartsin läbi kukkuda. Aga ilusa varuga tegin ikka ära. Seega on mul ainult üks eksam jäänud. Ja et selleks õppida, njah, looda sa et aega oleks. Kõik päevad jube ära planeeritud :D
Eile istusin siis hommikust õhtuni tööl. Läksin 10ks kohale ja siis hakkas tulema. Idee uuest töökohast. Ei, ma ei taha sealt ära minna aga mulle tahetakse anda uut nn ametiposti. Et kas ma oleksin nõus, et kui jah, siis ajavad asja edasi. Lugesin kohustuste nimekirja läbi, mis polnud lühike ja üritasin inimestele helistada. Keegi ei võta vastu. Tore. Iga suurema otsuse korral mul on vaja kellegi teise arvamust ka :D Vist sellepärast, et näha ka asja teisi aspekte, mida ma ise ei pruugi kohe märgata. Lõpuks siis vennanaine helistas mulle tagasi ja rääkisime. Peale seda kõne olin kindlam, et miks mitte. Siis kõllas vend ka tagasi :D Tema ütles ka, et võta ikka. Seega ma panin rattad liikuma ja esmaspäeval on siis koosolek. Oleks täna olnud aga ma pean arsti juurde minema. Kui ma nüüd mõtlen, ma oleksin võinud ju selle koosoleku kella 10 ks panna ja oleksin arstile ka jõudnud. Krt :D
Täna siis arstile ja homme on lapsehoidmine ja kontsert. Nv peaks veemõõtja ära vahetama ja muidugi õppima. Eks näis kuidas need asjad lähevad.

No comments: