Saturday, May 21, 2011

Üleeile oli selle nädala viimased arvestused. Esimesest ehk ökotox-st sain läbi, teine nii hästi ei läinud ehk selle tulemust veel ei tea ka. Aga kolmapäevane eksam, mis läks üpris metsa, sain ikka oma nelja kätte. Ma olin ja olen siiani väga õnnelik selle üle :D Aga neljap peale kooli siis sain vennaga kokku ja läksime päevahoidu pisikesele järgi. Siis tulime minu poole kuna venna pidi arsti juurde minema ja mina siis hoidsin nii kaua pisikest. Kakamähkmest me parem ei räägigi :D Selle vahetas tal issi ära :P Ja siis me läksime pisikesega kahekesi jalutama ja kutsusid vaatama. Käisime ka tädi E. juures :D Lõpuks oli väga vahva seal olla ja mängida. Eriti kui pisike Martin meiega ühines.
Eile olin lapsehoidja. See väike põngerjas on ikka jube armas :D Nalja kui palju. Jube vahva oli aga samas väsitav kah. Nüüd nad on mitu päeva ainult issiga koos. Täna nad pidid loomaaeda minema aga minema ei saanud minna :( kuna pidin hommikul vanaemaga poodi minema ja nüüd viisin ohtlikke jäätmeid ära ning nagu hommikul selgus on kell 13 majakoosolek. Teadagi, millest seal räägitakse. Pmst hakkab kisamine ja vaidlemine :D Ja peale seda lähen sõbranna juurde talgutele. Väljas ongi hästi mõnus ilm, nii et sobib :)
Täna hommikul alustasin aga oma jooksmishooaega. Jube mõnus. Kuigi hommikul vara mõtlesin, et magaks parem edasi aga kuna ma leppisin sõbrannaga kokku, et lähme siis ei saanud nii kergekäeliselt alla anda. Ma olen õnnelik, et sai ära käidud, mõnus olla kohe :) Ehk homme jälle. Vaatab :D
Nüüd aga enne koosolekut tube koristama.

No comments: