Monday, May 2, 2011

Nädalavahetus oli väga tegus. Laupäeval jamasime mu torudega ja teate mis - mul on vesi tagasi! :D Ja väga nõmeda asja pärast. Kui vesi oli tagasi saadud, siis läksin last hoidma. Oh, meil oli lõbus. Sain kakamähkme nr.2 :D Aga mulle kohutavalt meeldib kuidas ta võtab oma mänguasjad, ronib mulle sülle kui ma maas istun ja hakkab siis omaette mängima. Jube armas :)
Eilne päev kuulus tänaseks ettevalmistumiseks. Kõigepealt viin kemikaalide ohutuse koolituse läbi ja siis 30% eksami hindest olenev ettekanne koolis. Tegin just ettekannet läbi ja ütleme nii, et asi on väga konarlik, kuna ma ei suuda väga ilusti neid asju inglise keelest ümber tõlkida. Aga ma loodan, et saan vähemalt veel korra enne ettekannet asja läbi teha.
Huh, pean veel paar asja üle kirjutama ja siis ongi minek. Närvid, ärge vedage alt. Saab tähtis päev olema :D

No comments: