Sunday, May 15, 2011

Eurovisiooni vaatamine on minu iga-aastane rituaal. See aasta vaatasin ka, kui kuidagi tühi tunne jäi. Ei saanud seda emotsiooni, mida tavaliselt olen saanud. Laulud jätsid rohkem külmaks kui tavaliselt. Peaaegu igal laulul jäi miskit puudu, et olla täiuslik.
Kõik laulud kuulasin ära, kuid hääletust ei viitsinud kuulata. Magasin parem. Hommikul tulemusi nähes olin kergelt üllatunud. Ok, need laulud, mis said top10-sse olid ka minu omas, kuid see, et Eesti alles eelviimasele kohale platseerus ei oleks osanud oodata. Ei olnud ju nii hull lugu :D Mulle päris mitu laulu meeldis ka. Nt Sloveenia (hea hääl), Island, Gruusial oli mõnusa poweriga laul. Prantsusmaa jäi live-s kuidagi ...ma ei tea..Vb sellise hääle jaoks on kolm minutit liiga lühike aeg. Iirimaa laul oli selline nagu ta oli. Totakas ja nõme. Aga kui sõbranna tuli täna külla, siis ta ümises seda laulu. Eks see niimoodi jääb meelde.
Vb hakkan vanaks jääma aga minu jaoks hakkab Eurovisioon vist ära vajuma. Vaatab, mis tulevik toob.

No comments: